Service

Denray har en stabil service organisation med veluddannede teknikere, som løbende deltager i kurser på vores produkter. Dette sikrer kunden en god serviceoplevelse og en hurtig reparation af udstyret. Denray udfører de lovpligtige årlige eftersyn. Vi servicerer en bred vifte af forskellige leverandører som bruges i klinikken. På røntgensiden er det mærker som Agfa, Varex, 3Disk, Rayence, Vieworks, PZ Medical.Control X Medical, Sedecal, GeR, Siemens og Poscom, som er de mest anvendte på klinikkerne.

Digital røntgen
På digitalt røntgen så som CR/DR systemer arbejder vi med Agfa, Varex, 3Disk, Rayence, Vieworks og PZ MEdical.

Når du har brug for en tekniker

  • Udstyret fejlmeldes direkte til vores teknikere, da mange tilfælde kan afhjælpes over telefonen eller ved at logge på systemet online.
  • Vi forsøger altid  at løse dit problem samme dag du ringer og rapporterer fejlen på udstyret, da vi ved hvilke problemer det fører med sig når røntgenudstyret går ned.
  • Vi lagerfører reservedele på det udstyr vi sælger og servicerer, hvilket sikrer at udstyret hurtigt er funktionelt igen ved nedbrud.

Jeg har brug for en tekniker nu! Find én her.


Servicekontrakter

Denray har forskellige  af servicekontrakter som kan tilpasses til kundens ønsker.
  1. Lovpligtigt eftersyn på røntgen, hvor vi følger sundhedsstyrelsens retningslinjer. Her bliver systemet inspiceret og justeret i henhold til producentens anvisninger. Efter endt arbejde laver vi en målerapport som sendes til kunden.
  2. Fuld service på røntgen eller CR/DR hvor reservedele og reparationer indgår i servicekontrakten, så kunden ikke får nogen overraskelser med bekostelige reparationer.
  3. Årlig service hvor vi undersøger og renser udstyret, men reparationer og reservedele er ikke omfattet af kontrakten. Dette er vores mest almindelige kontrakt.

Fordele ved en servicekontrakt med Denray

  • Telefon support 24/7
  • Fjernfejlfinding 24/7 (kræver, at systemet er på internettet)
  • Service / reparationer kan udføres uden for normal arbejdstid uden ekstra omkostninger.
  • Lagerføring af de fleste reservedele, hvilket giver kundens sikkerhed for maksimal oppetid.
  • Kørsel er inkluderet i servicekontrakten.
  • Billigere timepriser for reparationer, hvis kunden har en servicekontrakt.

Comments are closed.